Continuous discovery framework
Continuous discovery framework je nástroj, za kterým stojí Teresa Torres:
- obvykle zahrnuje malé výzkumné aktivity vykonávané na týdenní bázi, kdy se produktový tým potkává se zákazníky
- produktový tým je ve složení: produktový manažer, design lead a tech lead
- smyslem frameworku je docílit, aby všechna produktová rozhodnutí byla tvořena na základě reálné zpětné vazby od zákazníků a byznysové hodnoty
- obvykle má continuous discovery framework tyto kroky:
- Formujte continuous discovery tým, který utvoří product manager, design lead a tech lead
- Definujte očekávaný výstup a navázanou metriku
- Prozkoumejte možné příležitosti na základě potřeb zákazníků, pain pointů a obchodní hodnoty
- Navrhněte ideální řešení optikou zákazníka pro každou z příležitostí a ideálně jej do procesu zapojte (co-creation)
- Zvykněte si se zákazníky na týdenní bázi provádět různé výzkumné aktivity, jako třeba rozhovory, kontextové dotazování nebo uživatelské testování
- framework je nejvíce přínosný v agilních týmech, kde se výzkum dá dělat jako malá, ale pravidelná aktivita během vývojového cyklu produktu.